Utkast: Nov. 13, 2011

Håkan sjunger Dom Kommer Kliva På Dig Igen och jag tänker bara att jag om någon är den som kommer kliva på mig själv. Kliva trampa på krossa det lilla som är kvar av mig, om det ens finns något. Som vanligt. Det är jag själv som orsakar problemen ju, har aldrig påverkats så särskilt av andras tankar eller beteenden om/mot mig. På ett sätt är det ju också så mycket värre, jag kommer aldrig ifrån mig själv liksom, hur mycket jag än har tankar på att fly. Oavsett om det handlar om att skjuta upp plugg för att kunna andas eller om att ta ett flygplan tvärs över Atlanten, Jag är alltid kvar och det är Jag som är det dåliga. Förr eller senare kommer det ikapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0